reede, 29. aprill 2016

8 aastat kannatlikkust :)

Koguaeg kõik küsivad, et kuidas mul küll nii pikad juuksed jne. Eks ikka nõudsid nad kõige enam kannatlikkust. Värvinud olen neid nii, et halb hakkab, võibolla sellest pole nad ka nii kiiresti kasvanud. 2008 enne põhikooli lõppu lõikasin ma juuksed täitsa lühikeseks ja lasin triibutada. Mulle täitsa meeldis see. Aga olin kindel, et tahan jälle kasvatama hakata. 
2009 talvel mõtlesin, et värvin tagasi pruunikaks. Natukene aega olin nii, aga suve algul mõtlesin, et kuna päike niikuinii pleegitab juuksed ära, siis ma värvin ise nad heledaks. No see värv on selline nii ja naa, tollel ajal olin väga rahul. Sügisel aga tahtsin jälle tumedamaid. Läksin juuksurisse ja saigi värvitud. Üsna kena tuli ja kuna juuksed polnud kuigi pikad sain lubada juuksuris värvimist. 
See tumeda peaga 2010a pilt on selleks, et näha kui pikad on. Ning too aasta suve algul tuli jälle mõte heledaks juuksed värvida. Selline värv mulle meeldis, väga. Praegugi pilti vaatan, siis sooviks sellist tooni tagasi, aga kahtlen et saan ning kas enam üldse sobib. Noh, ning sügisel lasin jälle tumedaks juuksed, seekord siis tahtsin tukka ka. 

2011 oli juuste tooniks tume pruun. Enam ma sellega ei lollitanud, et värvida päris heledaks (Muidugi härra ka oli vastu, et ma heledaks värvin kuna tema arust ei sobinud mulle üldse). 
2012-2013 olin ma püsivalt musta värvi juustega. Üllataval kombel suutsin 2 aastat ühte tooni enamvähem hoida. Pole paha ;)
Peale laste sündi 2014 otsustasin, et värvin punaseks. Ilmselgelt ei saanud ma päris punast, kuna põhi oli siiski väga tumedat tooni. 2015 enam ei viitsinud punasega jännata paar korda ja võtsin tavalise pruuni värvi. Aasta lõpus tahtsin ikka punaseks värvida. Tegin ära. See talv oli päris kena punane toon. Aga seda ainult pea lähedalt juuksed, poole pealt läks ikka tumedaks. 
Aga kuna juukseid ma ei saanud kuidagi üleni punaseks, siis nädal tagasi viskasin musta värvi tagasi. Ei viitsi enam jännata. 


Piltidel on näha küll, kui lühikesed olid juuksed 8a tagasi ja millised nüüd. Kui vaadata, siis tasus see ootamine ära, kuigi tahtsin miljon kord viimase paari aasta jooksul juukseid lõigata. Siin kohal ütlen küll oma Härrale aitäh, kuna tema oli see, kes kategooriliselt keelas mul juukseid maha lõikamast. 
Nüüd kui pilti vaatan, siis olen väga rahul ja kindlasti ka UHKE oma pikkade juuste üle. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar