kolmapäev, 27. aprill 2016

Imelik uni

Mul tuli järsku meelde, et siin kuu algul nägin väga imelikku und. Hommikul ärgates ei saanud esmapilgul aru kas see oli päriselt või lihtsalt uni...
Väga algust ma unest ei mäletagi.
Igatahes...

Mingi hetk mäletan, et rääkisin oma Härra eksiga, et ta mulle geelküüned paigaldaks. Nähtud-tehtud. Jäime siis jutustama, kui see eks pakkus variandi, et teeks minu vanaema juures sauna. et ta saab puud ise ka kaasa võtta. Viisime puud sauna, ja läksime korra eemale. Tagasi sauna jõudsime, siis nägime et keegi on meie puud vette visanud. Saime aru, et seda tegi minu Härra koos oma sõpradega, sest mõni oli vihane et ma ta eksiga hästi läbi saan. Mingi aeg tuli välja, et minu Härral on armuke, kelle ta on veel sauna ka kutsunud. Kui seda armukest nägin, siis läksin talle kallale, sama tegi ka see eks. Korralik kisma oli ja see armuke lõpetas sinise silma ja katkise suu nurgaga. Rohkem ma ei mäleta mis toimus. Järgmine hetk mida mäletan, on see, et olime meil kodus garaažis. Seal oli laud ja toolidki pantud, kus saaks istuda. See eks oli vahepeal ära läinud. Ning kui mul Härra pidi minema korra tuppa, siis see armuke tal hakkas mul lapsi laimama ning igati maha tegema. Selle peale läksin ma uuesti kettasse ja tahtsin talle kallale minna. Samal ajal tuli mu Härra tagasi garaaži ning siis ma ärkasin ..

Hea küll, uni uneks. Kõige hullem on nö veel ees. Seda und ma nägin laupäevane päev.
Ühesõnaga õhtul käisime reaalselt mul vanaema juures saunas. Koju tulime, panime lapsed magama ja mõtlesime, et läheks vaataks mis linnas ka toimub. Härra hea sõber tahtis ka veel kokku saada, et pole ammu meist midagi kuulnud. Okei. Uurisime kus ta on ja ta ütles, et Vahi Tare. Läksime siis sinna ja helistasin uuesti. Vastu ta ei võtnud enam. Mingi aeg keegi tuli välja, siis uurisime, et kus see meie tuttav siis on. Lõpuks tuli välja. Ütles, et tahab koju, äkki viiksime ta ära. No okei, nagunii ta elab meist mitte kaugel, siis pole hullu. Jõudsime tal maja ette, kui ta avastas, et ta unustas enda telefoni Vahi Taresse, et lähme tagasi. No hea küll jälle siis. Läksime siis tagasi. Sõber meil läks sisse ära ja kutsus mu Härra ka korra sisse. Kuna ma ei salli karja tatte kes joovad, siis jäin parema meelega õue. Läks natukene aega mööda kui mu Härra välja tagasi tuli. Tema järel tuli mingi naisterahvas. Tuli minu juurde ja ütleb Tsau. Mul ei tulnud sõnagi suust välja. Miks? Aga seda just sellepärast, et see oli see sama inimene keda ma unes nägin enda Härra armukesena.
Võttis ikka paras ports aega , enne kui sain sõna suust välja. Tegelikult ma teadsin seda inimest, sest me olime ühe korra varem kohtunud juba, seda siis sellesama sõbra juures kelle Vahi Taresse tõime tagasi täna.
Olgem reaalsed, mulle tegelikult sellised unenäod ei meeldi, sest nii mõnigi unenägu on täpselt täide läinud, ning seda kahjuks mitte positiivses mõttes niiet jh.
Seekord õnneks oli vaid lihtsalt üks paras deja vu..



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar