kolmapäev, 27. aprill 2016

Järgmine uni.


Tundub nagu oleksime kodus samas on see maja täiesti võõras. Aru ei saa kus ja mis. Kindel on see, et tuttav palus abi, et mul härra aitaks tal mingid palgid õuest keldrisse viia. Viimased palgid olid jäänud viia, kui jõudis sinna millegi pärast veel minu Äi. Imelik see tundus isegi unes. Mehed kõik võtsid ühe suure palgi ja läksid keldrisse, mina nende järel. Ja kui õue tagasi tulime, avastasin et mu autol on juhi poole peal, alumisel karbil midagi viga. Ei saanud mis see on isegi, aga kui kõndisin ümber auto, nägin et kuidagi oli äia auto minu autosse tagant sisse sõitnud. Kuidas see võimalik on? Me kõik olime ju ometi keldris, rohkem polnud kedagi. Selgus, et äia auto oli tagant mõlgitud. Ühesõnaga keegi oli siga tahtnud mängida, ja nö lükkas äia auto minu autole selga. Helistasime politseisse. Huvitaval kombel tuli politseinik samast majast välja kus meie olime. Segadus väike, kuid seletasime olukorra ära, mis juhtus. Temast abi ei olnud. Ta ei süvenenudki sellesse. Noh jh. Hakkasime siis otsima inimest, kes sai selle toga hakkama. 

Ja sealmaal sai uni läbi. See oli kõik nii segane. Siiamaani mõtlen sellele. Kuidas oli võimalik, et politseinik tuleb samast majast kus meie just olime ? :D Keegi ei saanud midagi aru, isegi mitte unenäos. Hommikul jäi painama see uni, ning võtsin kohe lahti unenägude seletaja, et huvitav küll, mida see kõik tähendas. Otseselt midagi väga head polnud, samas midagi ikka oli head :D

Auto - Muutumise soovi
Katkine auto - haigust või hingepiina
Palkide vedamine - Ehitustööd
Palk - Suurt ehitustööd ja rikkust
Politsei - Kahjukannatamist ettevaatamatuse pärast

Omamoodi seletused need. Ei oskagi midagi arvata. Esimene läheb täppi, kindlasti. Sest ma tahan enda puhul muuta pea kogu välimust. Alustasin juba sellega, et värvisin pea mustaks tagasi, nüüd laupäeval juuksurisse tukka lõikama. Ülejäänud asjad panevad mõtlema. Nimelt, kas peaks hakkama bingot mängima ? :D Eelm nädal lisasin facebooki pildi, 2 inimest ei tundnud ära mind. Selline asi pidi ju rikkust tooma ning nüüd siis veel selline unenäo seletus. Peab proovima mingi loto pileti ostma, äkki joppab. Iial ei või teada, äkki naeratab õnn just minu õuele seekord.

Kes ei proovi, see šampust ei joo ;) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar